Όχι στα τηγανητά
Άλλαξε τον τρόπο που μαγειρεύεις και έτσι αυτόματα μειώνεις τις θερμίδες και τα λιπαρά που λαμβάνεις. Δοκίμασε να βράσεις, όπως κάνει και η Τζέσικα Μπιλ, να ψήσεις στη σχάρα ή στον ατμό τα λαχανικά και το κρέας που θες να φας και αμέσως θα κατεβάσεις τον μέσο όρο των λιπαρών που προσλαμβάνει ο οργανισμός σου.

Ξεκίνα τον χειμώνα σου με σούπες
Ένα γεύμα χαμηλό σε θερμίδες αλλά ταυτόχρονα πλούσιο σε γεύση και θρεπτικά συστατικά είναι και η σούπα. Η Κάμερον Ντίαζ λατρεύει τη σπιτική σούπα λαχανικών με ντομάτα, καρότο, κρεμμύδι και γλυκοπατάτα, η οποία είναι ιδιαίτερα χαμηλή σε λιπαρά και έχει μόνο 100 θερμίδες.

Τα πάρτι κρύβουν μία παγίδα
Πολλές φορές το να καταφέρνεις να τηρήσεις τις διατροφικές σου συνήθειες δεν είναι και τόσο εύκολο. Όπως, για παράδειγμα, όταν βρίσκεσαι σε ένα πάρτι γεμάτο από λαχταριστά εδέσματα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να προσέξεις τι θα φας πριν φτάσεις στον προορισμό σου. Για παράδειγμα, απόφυγε τα χοτ ντογκ (254 θερμίδες) και αντικατάστησέ τα με λίγα κριτσίνια ολικής αλέσεως (μόνο 164 θερμίδες). Αλλιώς κάνε ό,τι και η Τζέσικα Άλμπα και φάε μια πράσινη σαλάτα πριν βγεις έξω, αποφεύγοντας έτσι την πιθανότητα να φας παραπάνω από το κανονικό.

Διαβάστε περισσότερα στο Ok που κυκλοφορεί!