Δέσποινα Βανδή

Δίαιτα και γυμναστική είναι τα όπλα που χρησιμοποίησε η Δέσποινα Βανδή για να επανέλθει το σώμα της έπειτα από δύο εγκυμοσύνες. Άνθρωπος πειθαρχημένος, δεν ξέφευγε ποτέ από το πρόγραμμά της. Από τη διατροφή της απέκλεισε τα γλυκά και πρόσθεσε τα λαχανικά. Διάδρομος και ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης για κοιλιά, μηρούς και μπράτσα ήταν στο καθημερινό πρόγραμμα, ενώ μετά τη γέννηση του γιού της άρχισε να κάνει και pilates.

Έλλη Κοκκίνου

Ελένη Μενεγάκη

Δεν γυμνάζεται και της αρέσει πολύ το φαγητό. Αποτέλεσμα και στις τρεις εγκυμοσύνες της να πάρει από 15 έως 20 κιλά. Ωστόσο, αμέσως μετά έμπαινε σε αυστηρό πρόγραμμα διατροφής, απευθυνόμενη πάντοτε σε διαιτολόγο. Έτσι, μέσα σε λιγότερο από δύο μήνες εμφανιζόταν στα πλατό της εκπομπής αδύνατη και σε απίστευτη φόρμα. Στο διατροφικό της πρόγραμμα δεν μπέρδευε ποτέ άμυλο και πρωτεΐνες, ενώ οι υδατάνθρακες ήταν περιορισμένοι. Το μυστικό της; Μικρές ποσότητες φαγητού σε τακτά χρονικά διαστήματα και καθόλου γλυκά.

Διαβάστε περισσότερα στο People που κυκλοφορεί!

Στην εγκυμοσύνη της πήρε 11 κιλά, κι έτσι δεν δυσκολεύτηκε να τα χάσει. Γυμναζόταν τρεις φορές την εβδομάδα με όργανα, ενώ δύο φορές την εβδομάδα έκανε power plate και αεροβική, το δε πρώτο καλοκαίρι μετά τη γέννα, κολυμπούσε καθημερινά για 45 λεπτά. Η δίαιτά της περιλάμβανε 6 γεύματα και πριν από το καθένα έπινε ένα ποτήρι νερό. Το μυστικό της διατροφής της είναι η αποχή από αναψυκτικά και αλκοόλ, ενώ αντιστέκεται σθεναρά στα γλυκά και στις τηγανιτές πατάτες, τις οποίες λατρεύει.