Τι πρέπει να προσέχετε στη διατροφή σας??

Δημοσιεύθηκε @ 26/12/2011 στις 9:24 | Κατηγορία: Διάφορα από

Οι ειδικοί λένε πως το να κάνεις άλλα πράγματα κατά τη διάρκεια του δείπνου δε βοηθάει τον εγκέφαλο να καταλάβει ότι δεν πεινάτε άλλο πράγμα που σημαίνει πως οι άνθρωποι που κάνουν και άλλα πράγματα κατά τη διάρκεια του φαγητού τείνουν να πάρουν περισσότερο βάρος. Μία έρευνα του Πανεπιστημίου του Bristol έχει δείξει ότι οι άνθρωποι που δε συγκεντρώνονται στο φαγητό τους τρώνε 2 φορές περισσότερο μπισκότα μισή ώρα μετά το φαγητό από ότι εκείνοι που συγκεντρώνονται.

ΠΡΟΣΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΕ

Το φαγητό που έχει μαγειρευτεί πολύ δεν έχει τα θρεπτικά συστατικά που πρέπει να έχει ένα γεύμα και όταν δεν παίρνουμε όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειαζόμαστε δε νιώθουμε ικανοποιημένοι και σύντομα ξαναπεινάμε. Οι ειδικοί λένε πως το μισό από το φαγητό που υπάρχει στο πιάτο μας πρέπει να είναι ωμό.

ΦΑΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΦΡΟΥΤΟ

Τα φρούτα χρειάζονται 30 λεπτά για να χωνευτούν ενώ τα περισσότερα φαγητά χρειάζονται περίπου 2 ώρες. Αυτό σημαίνει πως άμα φάτε φρούτο μετά το φαγητό, το φρούτο θα “κάτσει” πάνω-πάνω και θα δημιουργήσει προβλήματα στην πέψη. Αν όμως φάτε το φρούτο μισή ώρα πριν από το υπόλοιπο φαγητό, το φρούτο θα χωνευτεί γρήγορα και καλά.

ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ

Σε όλους μας έχει τύχει να φάμε κάποιο βράδυ πολύ αργά με αποτέλεσμα να ξυπνήσουμε το επόμενο πρωί με πρόβλημα στο στομάχι. Ο οργανισμός μας χρειάζεται ξεκούραση και όταν του δίνετε πολύ φαγητό την ώρα που αυτός χαλαρώνει ή κοιμάται δημιουργείται πρόβλημα. Αποφύγετε να τρώτε φαγητά με υψηλή ενέργεια, όπως είναι το παγωτό ή τα πατατάκια, αργά το βράδυ. Το να μην τρώτε τίποτα μετά τις 8 το βράδυ είναι ένας εύκολος τρόπος για να κόψετε τα βραδυνά σνακ. Αν κάτι τέτοιο σας φαίνεται δύσκολο προσπαθήστε να πιείτε ένα τσάι αντί να φάτε σοκολάτα ή πλύντε τα δόντια σας προκειμένου να βγάλετε από το μυαλό σας την ιδέα του φαγητού.

ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΑΣ

Μία πρόσφατη έρευνα έχει δείξει ότι οι άνθρωποι που κόβουν το φαγητό τους όταν τρώνε καταναλώνουν κατά 20% λιγότερες θερμίδες από ότι εκείνοι που τρώνε το ίδιο φαγητό ολόκληρο. “Με το να κόβετε το φαγητό σας σας δίνει περισσότερο χρόνο να σκεφτείτε και να μασήσετε το φαγητό σας”, λένε οι ειδικοί.

ΤΡΩΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ

Αν μείνετε 5 ώρες χωρίς φαγητό το σώμα σας αρχίζει να πεινάει πολύ. Πέρα από αυτό όταν τελικά τρως είναι πιο πιθανό να φας πολύ περισσότερο και λάθος πράγματα. Προσπαθήστε να τρώτε μικρά, συχνά και υγιεινά φαγητά κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Tags: , ,