Marissa Miller: Πώς να αποκτήσετε τους κοιλιακούς και τα χέρια της..

Δημοσιεύθηκε @ 7/01/2012 στις 15:30 | Κατηγορία: Διάφορα από

Η Marisa Miller έχει ένα από τα ωραιότερα σώματα της διεθνούς showbiz. Μοιράστηκε λοιπόν με το περιοδικό Shape μερικές από τις ασκήσεις που κάνει για τέλειους κοιλιακούς και γυμνασμένα χέρια και ώμους.

Κράτηστε τα βαράκια στο ύψος των ώμων σας με τα χέρια σας σε ευθεία.

Μία από τις ασκήσεις που προτείνει η Marisa Miller είναι να κάνετε και με τα δύο χέρια 15 μικρές κυκλικές κινήσεις. Ξεκουραστείτε για 30”, φέρτε τα χέρια σας επίσης τεντωμένα πίσω σας και κάντε άλλες 15 μικρές κυκλικές κινήσεις.


Στη συνέχεια λυγίστε τους αγκώνες σας έτσι ώστε να σχηματίζουν 90 μοίρες και φέρτε τα χέρια σας παράλληλα στο πάτωμα και πάλι πίσω στη θέση τους. Κάντε το αυτό για άλλες 15 φορές. Τέλος φέρτε πάλι τα χέρια σας προς τα πάνω (όπως φαίνεται στη φωτογραφία) και ενώστε τους αγκώνες σας και επανέλθετε για άλλες 15 φορές (οπώς επίσης φαίνεται στη φωτογραφία).

Μία άλλη άσκηση για τους κοιλιακούς είναι η παρακάτω..

Καθήστε στη στάση που δείχνει η πρώτη φωτογραφία (είτε έχετε αυτό το αντικείμενο για να στηρίζετε τους αγκώνες σας είτε όχι η δουλειά είναι η ίδια). Μείνετε σ’αυτή τη στάση για 30” και στη συνέχεια σηκώστε το ένα σας χέρι ψηλά (όπως δείχνει η δεύτερη φωτογραφία). Μείνετε για 30” και γυρίστε στην αρχική θέση. Κάντε το ίδιο και από την άλλη μεριά. Επαναλάβετε όλη την άσκηση άλλη μία φορά.

Άλλη μία άσκηση για τους κοιλιακούς είναι η εξής:


Σταθείτε στη στάση που δείχνει η πρώτη φωτογραφία, με τα βαράκια στα χέρια και κοντά στο στήθος σας. Γύρετε προς τη μία μεριά και κάντε 15-25 επαναλήψεις (με την ίδια συχνότητα που κάνετε τους κοιλιακούς όταν είστε ξαπλωμένοι) και στη συνέχεια από την άλλη μεριά κάντε το ίδιο ακριβώς.

Και συνεχίζουμε…

Ξαπλώστε μπρούμυτα στη στάση που δείχνει η παραπάνω φωτογραφία με τα χέρια και τα πόδια σε απόσταση μεταξύ τους. Στη συνέχεια πηδήξτε με λυγισμένα τα γόνατα και μείνετε εκεί με τα χέρια σας να ακουμπάνε στο πάτωμα δίπλα στα πόδια σας. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε το ίδιο για περίπου 1 λεπτό.

Tags: , , ,