Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές για να αποφύγεις τη γρίπη…

Δημοσιεύθηκε @ 29/10/2013 στις 18:00 | Κατηγορία: Διατροφή/Fitness από


Χαμομήλι: Μερικά φλιτζάνια την μέρα από αυτό το βότανο που είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, θα σου δώσουν την αντιβακτηριδιακή προστασία που χρειάζεσαι. Εάν είσαι έγκυος περιορίσου σε 1-2 κούπες.

Δημητριακά ολικής αλέσεως: Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι καλή πηγή βιταμίνης Β6 η οποία συμβάλλει στην παραγωγή μιας ουσίας γνωστής ως γλουταθειόνη η οποία με την σειρά της ενισχύει την παραγωγή των Τ λεμφοκυττάρων.

Σαλάτες: Μια σαλάτα με 1-2 κουταλιές ελαιόλαδο (ή σησαμέλαιο) και balsamico για μεσημεριανό θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σου με πολύτιμες βιταμίνες.

Ντομάτα: Το λυκοπένιο που διαθέτει έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες που βοηθούν τα κυτταρά μας να αντισταθούν σε αλλοιώσεις. Πρόσθεσέ την στην διατροφή σου, είτε ωμή, είτε σε πελτέ.

Sports drink: Ένα ισοτονικό ποτό την μέρα, ειδικά εάν γυμνάζεσαι, θα βοηθήσει το ανοσοποιητικό σου, σύμφωνα με το International Journal of Sport Nutrition.

Καυτερές πιπεριές: Το στοιχείο καψαϊκίνη που περιέχει βοηθά στη δημιουργία αντισωμάτων ενώ εξουδετερώνει και τις τοξίνες του οργανισμού. Φτάνει να αντέχεις το κάψιμο.

Πηγή: stylista.gr

Tags: , , , , , , , , , ,