Αυτές είναι οι κακές συνήθειες που οδηγούν στο να πάρεις κιλά!

Δημοσιεύθηκε @ 19/05/2014 στις 16:00 | Κατηγορία: Διατροφή/Fitness από

Έχεις σκεφτεί πως ο λόγος που παίρνεις βάρος είναι οι κακές συνήθειές σου; Δες ποιες είναι αυτές που σε οδηγούν στο να πάρεις έξτρα κιλά..

giatidexanwkila

Κάνεις πολλά πράγματα όταν τρως

Το να δίνεις προσοχή σε αυτό που τρως την ώρα που το τρως είναι πολύ σημαντικό. Όταν απολαμβάνεις τα γεύματά σου είναι λιγότερο πιθανό να παραφάς. Το να τρως ενώ είσαι όρθια, μπροστά στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή είναι πάντα πολύ κακή ιδέα. Όταν στρέφεις την προσοχή σου σε κάτι άλλο είναι πιο πιθανό να αγνοείς τα σημάδια που σου δίνει το σώμα σου ότι έχεις χορτάσε.

Συνεχές snacking

Ενώ τα υγιεινά σνακ συστήνονται στις περισσότερες δίαιτες, ακόμα και τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά μπορεί να σου προσθέσουν βάρος αν τα τρως συνεχώς. Όταν τρως συνεχώς το σώμα σου θα συνηθίσει στο ασταμάτητο φαγητό και δε θα βρίσκει χρόνο για να καίει λίπος. Γι’αυτό το συνεχές snacking είναι μία από τις χειρότερες συνήθειες που μπορεί να έχεις.

Πηγαίνεις για ψώνια όταν πεινάς

Όταν πεινάς και πηγαίνεις να ψωνίσεις τρόφιμα είναι πολύ πιο πιθανό να κάνεις κακές επιλογές και να πάρεις πράγματα τα οποία δε θα έπαιρνες υπό άλλες συνθήκες. Φάε ένα υγιές γεύμα ή ένα σνακ πριν πας για ψώνια ή απλά μείνε πιστή στη λίστα σου.

Τρως όλο το πιάτο σου

Μόνο και μόνο επειδή το πιάτο σου είναι γεμάτο φαγητό δε σημαίνει πως πρέπει να το τελειώσεις. Ξεκίνα με το να είσαι συγκεκτρωμένη στο φαγητό σου και άσε το σώμα σου να σου πει πότε έχει χορτάσει και δε θέλει άλλο φαγητό. Το να τρως πάντα όλο το πιάτο σου είναι μία από τις κακές συνήθειες που μπορεί να σε οδηγήσει στο να πάρεις κιλά.

Επιβραβεύεις τον εαυτό σου μετά από μία καλή προπόνηση

Μία από τις πιο κακές συνήθειες που μπορεί να έχεις είναι να επιβραβεύεις τον εαυτό σου μετά από μία εξαντλητική προπόνηση.  Μη χρησιμοποιείς τη γυμναστική ως δικαιολογία για να φας κάτι που υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα έτρωγες. 

Βάζεις πάντα dressing στις σαλάτες σου

Βάζοντας 2-3 κουταλιές της σούπας από ένα παχυντικό dressing στη σαλάτα σου τη μετατρέπεις από κάτι υγιεινό σε κάτι το οποίο περιέχει άπειρες θερμίδες. Η βινεγκρέτ είναι το dressing με τις λιγότερες θερμίδες αλλά καλό είναι και αυτή να μην τη χρησιμοποιείς συχνά. 

Παραλείπες γεύματα 

Είτε είναι το πρωινό, είτε το μεσημεριανό, είτε το βραδινό καλό είναι να μην παραλείπεις κανένα γεύμα σου. Αν παραλείψεις ένα από αυτά μειώνεται ο μεταβολισμός σου και δυσκολεύεται το σώμα σου να κάψει λίπος.

Πηγή: sportackus

 

Tags: , , , , , , ,