PicMonkey Collage.jpg

Η Δέσποινα Βανδή έχει ιδανικές αναλογίες, γυμνασμένους μύες και μια συνολική εικόνα που μανγητίζει. Φυσικά διατηρεί τη γραμμή της κάνοντας συγκεκριμένη προπόνηση αλλά και διατροφή. Ο διαιτολόγος της, Δημήτρης Πέππας, αποκάλυψε στο περιοδικό People όλα τα μυστικά της.

vandi

Με το ειδικά διαμορφωμένο προσωπικό πρόγραμμα διατροφής (σε συνδυασμό με εντατική γυμναστική) κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να μειώσει σημαντικά το ποσοστό λίπους της, ενώ παράλληλα αύξησε τη μυϊκή της μάζα. 
Η πειθαρχία της Δέσποινας στο πρόγραμμα διατροφής της και η αγάπη της για την άσκηση τη βοήθησαν να φτάσει στον επιθυμητό στόχο. “Η Δέσποινα προτιμά τροφές που της δίνουν ενέργεια. Τα παντζάρια, το σπανάκι και η ρόκα είναι σχεδόν καθημερινά στο διαιτολόγιό της. Βελτιώνοντας το μεταβολισμό της, πέτυχε εντυπωσιακές αλλαγές στο σώμα της. Στο πρόγραμμα της Δέσποινας το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας είναι το βραδινό. Στις μέρες που κάνει το free-day της μπορεί να απολαμβάνει τη  σοκολάτα της”, λέει ο διαιτολόγος της Δέσποινας Βανδή.

Πρόγραμμα διατροφής

Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα

Δεκατιανό: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών

Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι – ρόκα και κοτόπουλο ή με μανιτάρια ή ψητά λαχανικά (μανιτάρια πλευρότους κ.ά. εποχικά)

Απογευματινό: Φρούτα εποχής, ξηροί καρποί

Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο