Πώς κατάφερε να χάσει 5 κιλά σε 3 εβδομάδες η Ελένη Μενεγάκη; (Δες τη δίαιτά της)

Δημοσιεύθηκε @ 5/08/2014 στις 11:00 | Κατηγορία: Διατροφή/Fitness από

menegakidiaita

Στο περιοδικό YOU μίλησε ο διατροφολόγος της Ελένης Μενεγάκη, Ηλίας Σακκάς και αποκάλυψε την καθημερινή διατροφή της παρουσιάστριας η οποία φέτος είναι σε καλύτερη φόρμα από ποτέ. 

Η 44χρονη Ελένη κατάφερε να χάσε μέσα σε 3 εβδομάδες 5 κιλά ακολουθώντας την παρακάτω διατροφή.. 

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1 φλιτζάνι τσαγιού καφέ, 1 μπολ γιαούρτι 2% λιπαρά με βρώμη

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και ένα μπιφτέκι

Βραδινό: 1μιση φλυτζάνι τσαγιού μαρούλι με 1κ.σ. ελαιόλαδο και 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: 1 φλιτζάνι τσαγιού καφέ, 2 αχλάδια και 1 χούφτα αμύγδαλα

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μοσχαρίσιο φιλέτο

Βραδινό: 1μιση φλυτζάνι τσαγιού σαλάτα ρόκα μς 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μικρό μπολ ρύζι

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό:  1 φλιτζάνι τσαγιού καφέ, 1 γιαούρτι με 2% λιπαρά και δημητριακά ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα μαρούλι με 2 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μερίδα ψαρονέφρι

Βραδινό: 1μιση φλυτζάνι τσαγιού μαρούλι με 1κ.σ. ελαιόλαδο και 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: 1 φλιτζάνι τσαγιού καφέ, 2 μήλα και 1 χούφτα καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα λάχανο με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 12ο γρ. φιλέτο κοτόπουλο

Βραδινό:  1μιση φλυτζάνι τσαγιού λάχανο με 1κ.σ. ελαιόλαδο και 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό:  1 φλιτζάνι τσαγιού καφέ, 1 μπολ γιαούρτι με 2% λιπαρά και δημητριακά ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 σουβλάκι κοτόπουλο

Βραδινό: 1μιση φλυτζάνι τσαγιού ρόκα με 1κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μικρό μπολ νούντλς ρυζιού

ΣΑΒΒΑΤΟ

Πρωινό: 1 φλιτζάνι τσαγιού καφέ, 1 μήλο και 1 χούφτα καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 σουβλάκι κοτόπουλο

Βραδινό: 1μιση φλυτζάνι τσαγιού ρόκα με 1κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μικρό μπολ ρύζι

ΚΥΡΙΑΚΗ

Πρωινό: 1 φλιτζάνι τσαγιού καφέ, 1 μπολ γιαούρτι με 2% λιπαρά με δημητριακά ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μπιφτέκι ψητό

Βραδινό: 1μιση φλυτζάνι τσαγιού ρόκα με 1κ.σ. ελαιόλαδο και 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης

Τέλος ο διατροφολόγος της της έδωσε και μερικές έξτρα συμβουλές: 

Να πίνει πολύ νερό.

Να γυμνάζεται μία ώρα την ημέρα περπατώντας ή κάνοντας pilates.

Να αποφεύγει το δεκατιανό και το απογευματινό σνακ

Να μην τρώει τίποτα μετά τις 7 το βράδυ.

Tags: , , ,