limabox

box

Θέλεις γερό, δυνατό και γυμνασμένο κορμί; Δοκίμασε να κάνεις αυτές τις ασκήσεις που είναι εμπνευσμένες από το kick boxing και θα δεις τη διαφορά..

Γροθιές

askisi1

Στάσου με το δεξί σου πόδι μπροστά και τα δύο σου χέρια σε γροθιές. Ξεκίνα τεντώνοντας το ένα σου χέρι σαν να δίνεις μπουνιά, μάζεψέ το και πήγαινε το δεξί σου πόδι στη θέση του. Συνέχισε βγάζοντας το αριστερό σου πόδι μπροστά και τεντώνοντας το αριστερό σου χέρι ρίξε γροθιά. Κάνε την ίδια διαδικασία για 1 λεπτό χωρίς σταματημό. Έπειτα ξεκίνα από το αριστερό σου πόδι και κάνε το ίδιο για ακόμα ένα λεπτό.

Πους απς

askisi2

Ξεκίνα από τη στάση του πους απ με τα πόδια σου ενωμένα και λύγισε τους αγκώνες σου χαμηλώνοντας το στήθος σου φτάνοντάς το όσο πιο κοντά γίνεται στο έδαφος. Έτσι όπως είσαι, ίσιωσε τα χέρια σου και γύρνα από τη μία μεριά σφίγγοντας τους κοιλιακούς σου. Επέστρεψε στη θέση του πους απ και έπειτα γύρνα από την άλλη μεριά. Συνέχισε για 2 λεπτό χωρίς να σταματήσεις καθόλου ενδιάμεσα. 

Συνδυασμός ασκήσεων

askisi3

Ξεκίνα με το δεξί σου πόδι μπροστά και ρίχνοντας μία γροθιά από κάτω προς τα πάνω με το δεξί σου χέρι. Έπειτα γύρνα τον κορμό σου από την άλλη μεριά και ρίξε πλάγια γροθιά με το αριστερό σου χέρι. Σκύψε σαν να κάνεις σκουάτ και αποφυγή και σήκω πηδώντας στον αέρα. Συνέχισε αυτό το συνδυασμό ασκήσεων για 2 λεπτά.