Πρωινός Τύπος: 8 κολπάκια για να σηκώνεστε πιο εύκολα το πρωί

Δημοσιεύθηκε @ 21/01/2015 στις 8:00 | Κατηγορία: Διάφορα από

Φήμες λένε ότι υπήρξε άτομο που σηκώθηκε κατευθείαν χωρίς να πατήσει snooze στο κινητό. Για να μην είναι μόνο φήμες αλλά και πραγματικότητα κάτι τέτοιο, βρήκαμε 11 κόλπα που θα σας κάνουν να σηκώνεστε πιο εύκολα απο το κρεβάτι το πρωί.

prwinostypos

1. Βρείτε ένα σημαντικό λόγο να σηκωθείτε (π.χ γυμναστική, να φάτε με τους ανθρώπους σας κ.τ.λ.)

2. Ετοιμάστε τα πράγματα που χρειάζεστε απο το προηγούμενο βράδυ (π.χ. πρωινό, ρούχα δουλειάς) έτσι ώστε και να μη χρειαστεί να σηκωθείτε πολύ νωρίς και να ετοιμαστείτε με την ησυχία σας από τη στιγμή που θα σηκωθείτε.

3. Κλείστε τις αγαπημένες σας συσκεύες 1 ώρα πριν πάτε για ύπνο (T.V, tablet, κινητό). Έτσι, ο χαλαρός φωτισμός του δωματίου σας θα σας βοηθήσει να μπείτε πιο εύκολα σε διαδικασία ύπνου και επομένως να σηκωθείτε πιο εύκολα το πρωί.

4. Ανοίξτε τις κουρτίνες 1-2 ώρες πριν σηκωθείτε για να μπει φως στο δωμάτιο.

5. Αναδιοργανώστε το καθημερινό σας πρόγραμμα (π.χ γυμναστική το πρωί)

6. Τσεκάρετε αν έχετε κάποιο πρόβλημα κατά την διάρκεια του ύπνου ( π.χ sleep apnea) σας με αποτέλεσμα να νιώθετε κουρασμένοι ακόμα και αν έχετε κοιμηθεί αρκετές ώρες.

7. Τοποθετήστε το ξυπνητήρι σας μακριά σας έτσι ώστε να πρέπει να σηκωθείτε για να το κλείσετε (αυτό πιάνει 100%). Και να επιστρέψετε στο κρεβάτι αμέσως μετά, δε θα μπορείτε να κοιμηθείτε με αποτέλεσμα να σηκωθείτε αναγκαστικά.

8. Διατηρήστε το σωστό ωράριο ύπνου ακόμα και τα Σαββατοκύριακα. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να σηκώνεστε πιο έυκολα κατά την διάρκεια της εβδομάδας

 

Tags: , , , ,