PicMonkey Collage

Η Ελένη Πετρουλάκη  μίλησε στο περιοδικό YOU και μας έδωσε τη δίαιτα που ακολουθεί, και καταφέρνει να χάνει ένα κιλό μόνο σε τρεις μέρες.

1

Δείτε αναλυτικά την δίαιτα της Ελένης Πετρουλάκη:

1η ημέρα

Πρωινό 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά) με 1/2 φλ. μούσλι

Δεκατιανό 1 φρούτο (μπανάνα)

Μεσημεριανό 120 γρ. ψάρι ψητό ή βραστό, 1 μικρή πατάτα ψητή, 1 σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί

Απογευματινό 1 κεσεδάκι γιαούρτι (2% λιπαρά) με 1 φρούτο ή 3 αποξηραμένα δαμάσκηνα

Βραδινό 1 σάντουιτς με 30 γρ. τυρί άπαχο και ντομάτα, μια μικρή σαλάτα πράσινη (με 1 κ.σ. ελαιόλαδο)

2η ημέρα 

Πρωινό 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά), 1 μικρή φέτα ψωμί με 1 κ.σ. μέλι

Δεκατιανό 1 φρούτο

Μεσημεριανό 1 1/2 φλιτζ. τσαγ. σπανακόρυζο ή ριζότο με μανιτάρια και λαχανικά, 1 φέτα ψωμί, 30 γρ. τυρί φέτα ή 60 γρ. άπαχο τυρί

Απογευματινό 1 γιαούρτι (2% λιπαρά) με 2 κ.σ. ξηρούς καρπούς

Βραδινό 120 γρ. ψητό ψαρονέφρι, 1 πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

3η ημέρα 

Πρωινό 1 ποτήρι φρέσκος χυμός πορτοκάλι, 1 φέτα ψωμί σίκαλης, 30 γρ. τυρί χαμηλό σε λιπαρά

Δεκατιανό 1 ποτήρι φρέσκος χυμός

Μεσημεριανό 120 γρ ψητό φιλέτο κοτόπουλο ή γαλοπούλας, 1 μερίδα σαλάτα με με 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 μικρή πατάτα βραστή ή ψητή ή 1/2 φλιτζάνι τσαγ. ρύζι, 1 φέτα ψωμί (30 γρ.)

Απογευματινό 1 φρούτο ή 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά)

Βραδινό 1 τοστ (λευκό ή μαύρο ψωμί, χωρίς βούτυρο) με 1 φέτα τυρί του τοστ άπαχο και 1 φέτα γαλοπούλα βραστή, 1 μικρή σαλάτα πράσινη (με 1 κ.σ. ελαιόλαδο)