Επίπεδη κοιλιά με 3 απλές ασκήσεις: Κάντε τις βλέποντας τηλεόραση!

Δημοσιεύθηκε @ 7/02/2015 στις 12:00 | Κατηγορία: Διατροφή/Fitness από

Το καλοκαίρι πλησιάζει και καλό να μην αφήνουμε τα πάντα για την τελευταία στιγμή. Έτσι, λοιπόν, για να εχουμε μια ωραία λεπτή κοιλιά πρέπει εκτός απο καλή διατροφή να κάνουμε και κάποιες ασκήσεις. Οι παρακάτω ασκήσεις έχουν το καλό οτι μπορούν να γίνουν στο σπίτι και δεν χρειάζονται κάποιο όργανο γυμναστικής.

1. SQUATS

3

Ξεκινήστε με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων. Κάντε ένα κάθισμα χωρίς τα γόνατα να ξεπερνούν τα δάχτυλα σας και ταυτόχρονα σηκώστε τα χέρια σας. Κρατηθήτε σε αυτή την θέση για λίγο και επιστρέψτε στην  αρχική. Κάντε 15 επαναλήψεις.

2.PUSH UP ME ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ

2

Πάρτε θέση για push up. Χαμηλώστε το σώμα σας προς το έδαφος και ανασηκωθείτε πάλι. Σε αυτή τη θέση σηκώστε το αριστερό χέρι ψηλά πάνω απο το κεφάλι σας προσπαθώντας ταυτόχρονα να παραμείνει ίσιο το σώμα σας. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και συνεχίστε με το δεξί χέρι. Κάντε 15 επαναλήψεις.

3. V-SHITS

1

Ξαπλώστε ανάσκελα στο έδαφος και βάλτε τα χέρια σας στο πλάι σας. Σηκώστε τα πόδια απο το πάτωμα σε γωνία 45 μοιρών. Σηκώστε το κεφάλι σας για να μη ακουμπάνε οι ώμοι σας στο έδαφος. Όταν είστε έτοιμοι σηκώστε το πάνω μέρος του σώματος σας και ταυτόχρονα λυγίστε τα γόνατα σας. Γυρίστε στην αρχική θέση σας. Κάντε 25 επαναλήψεις.

Tags: , , , , ,