dear_kim03

Ένα μήνα μετά την γέννηση του δεύτερου παιδιού της, η Kim Kardashian έχει ήδη χάσει τα 10 από τα 25 κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της δεύτερης εγκυμοσύνης της. Τι θα κάνει, όμως, για να χάσει και τα υπόλοιπα 15;

dear_kim

Γυμναστική: Το πρόγραμμά της περιλαμβάνει έναν συνδυασμό ασκήσεων ενδυνάμωσης και cardio, που στόχο έχει το χτίσιμο μυών. 

Διατροφή: Πρωτεΐνες, καλά λιπαρά και πολλά λαχανικά πρωταγωνιστούν στο μενού της. Αυτό είναι το καθημερινό της πρόγραμμα:

Πρωινό: Ομελέτα με δύο αυγά, τυρί και σπανάκι

Μεσημεριανό: Ψητός σολομός με σπαράγγια και σαλάτα

dear_kim01

Απογευματινό: Ρολά με τυρί και γαλοπούλα και ελληνικό
 γιαούρτι με αμύγδαλα και μούρα

Βραδινό: Στήθος κοτόπουλο με μπρόκολο και σαλάτα

ΟΧΙ σε: Ψωμί, ζυμαρικά και αλκοόλ