Κατερίνα Καινούργιου: Με αυτή τη διατροφή διατηρείται στα 55 κιλά!

Δημοσιεύθηκε @ 4/02/2016 στις 8:29 | Κατηγορία: Διατροφή/Fitness από

dear_katerina

Στο περιοδικό YOU δημοσιεύτηκε η δίαιτα της Κατερίνας Καινούργιου με την οποία η παρουσιάστρια καταφέρνει να διατηρεί τα κιλά της στα 55. Δείτε την…

Πρωινό: 1 γιαούρτι 2% με 1 κουταλιά μέλι ή 1 φρούτο και 1 χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς

Δεκατιανό: 2 φρούτα ή 1 ποτήρι φυσικό χυμό και 1 πράσινο τσάι με παπάγια και δαμάσκηνο

Mεσημεριανό: 1 τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως με 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και 1 φέτα γαλοπούλα

Aπογευματινό: 1 φρούτο εποχής ή 1 χούφτα cranberries

Βραδινό: 150 γρ. κοτόπουλο ψητό με σαλάτα ανάμεικτη με 1 κουταλιά λάδι ή 150 γρ. μπριζόλα ψητή με 1 παξιμαδάκι ολικής αλέσεως και σαλάτα ανάμεικτη με 1 κουταλιά λάδι ή 150 γρ. ψάρι ψητό με 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και σαλάτα με 1 κουταλιά λάδι ή 2 μπιφτέκια μεσαία με 1 παξιμαδάκι ολικής αλέσεως ή ομελέτα με λαχανικά, 1 φέτα ψωμί και σαλάτα με 1 κουταλιά λάδι.

Tags: , , , ,