PicMonkey Collage1

Η Κατερίνα Καινούργιου, διαθέτει σίγουρα ένα από τα πιο καλλίγραμμα κορμιά της showbiz.

H παρουσιάστρια, η οποία προσέχει την σιλουέτα της και γυμνάζεται τακτικά, μέσα από το blog της αποκαλύπτει τα μυστικά της διατροφής της για την περίοδο της Σαρακοστής.

kainourgiou01

Διαβάστε αναλυτικά:

«Με τη βοήθεια της Μαρίας Ψωμά, Ιατρού-Βιοπαθολόγου που εμπιστεύομαι απόλυτα, σας παρουσιάζω μία ενδεικτική διατροφή για αυτές τις μέρες, την οποία θα προσπαθήσω να ακολουθήσω κι εγώ:

ΠΡΩΙΝΟ:  Νερό και 3 κουτ. σούπας πίτουρο βρώμης ή Muesli οργανικό ή 1 φέτα  ψωμί ολικής και 1κ.γ μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη.

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:  1 ρυζογκοφρέτα και 1 κ.γ. φυστικοβούτυρο ή 2 κριτσίνια σικάλεως και 30γρ τυρί σόγιας

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ (ΕΠΙΛΟΓΕΣ):

Σαλάτα και 1) Κιμά σόγιας 150γρ
ή 2) Τυρί σόγιας 150γρ  και 1φλ. ρύζι καστανό ή  γλυκοπατάτα ή ½ φλ αρακά

ή 3) Ψάρι- Θαλασσινά 200γρ

ή 4) Φασολάκια ή Μπάμιες και 60γρ τυρί σόγιας (1 φορά/ εβδομάδα)

ή 5) Φακές ή ρεβίθια  160γρ και 30γρ τυρί σόγιας  (1φορά / εβδομάδα)

ή 6) Σπανακόρυζο ή Ζυμαρικά ολικής άλεσης και 60γρ κιμά σόγιας

ή 7) Γεμιστά με πλιγούρι και 30γρ τυρί σόγιας

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φρούτο και 5-6 ξηρούς καρπούς ή 1 μικρό παστέλι

ΒΡΑΔΙΝΟ (ΕΠΙΛΟΓΕΣ):

Σαλάτα και 1) Κριθαρένιο παξιμάδι και ντομάτα, κάπαρη και 30γρ τυρί σόγιας ή 2) 100γρ θαλασσινά

Η παραπάνω διατροφή είναι μεν νηστίσιμη, ωστόσο θα σας παρέχει όλη την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε, παραμένοντας παράλληλα χαμηλή σε θερμίδες.

Όσο για τη μέρα της Λαμπρής, ξεχάστε δίαιτες και άλλες έννοιες, και γιορτάστε μαζί με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!».