Η δίαιτα της Κατερίνας Καινούργιου: Χάστε 8 κιλά σε 15 ημέρες!

Δημοσιεύθηκε @ 20/04/2016 στις 7:52 | Κατηγορία: Διατροφή/Fitness από

Έχασε ούτε λίγο ούτε πολύ 8 κιλά σε 15 μέρες, κατεβάζοντας τη ζυγαριά από τα 63 στα 55 και…ανεβάζοντας τη διάθεση και την αυτοπεποίθησή της στα ύχη! Και, μάλιστα, χωρίς κόπο, χωρίς να μαγειρεύει πολύπλοκα πιάτα, χωρίς να μετράει θερμίδες, χωρίς να ζυγίζει τροφές αλλά τρώγοντας φαγητά που δεν θέλουν ιδιαίτερη προετοιμασία και με υλικά που υπάρχουν σε κάθε ψυγείο ή ντουλάπι! Η παρουσιάστρια του «Λογω TiVis» φροντίζει να έχει πάντα μαζί της μπάρες δημητριακών για λιγούρες, αποφεύγει τα τηγανητά και το βραδινό φαγητό μετά τις 10.

kainourgiou01

Πρωινο: 1 καφές χωρίς ζάχαρη και γάλα, με τοστ με 1 φέρα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί ή ποτήρι χυμό χωρίς ζάχαρη με 1 φρυγανιά με βούτυρο και μέλι ή 1 αφέψημα (πχ τσάι) με 1 φρυγανιά με βούτυρο και μέλι.

Δεκατιανό: 1 φρούτο ή 1 μπάρα δημητριακών ή 1 ζελέ ζωρίς ζάχαρη

Μεσημεριανό:

Δευτέρα: 1 ψητή μπριζόλα με σαλάτα

Τρίτη «Λευκή» ομελέτα με 3 ασπράδια και 1 κρόκο με σαλάτα και 1 κομμάτι ανθότυρο

Τετάρτη 1 μερίδα φασόλια ή μπάμιες με ανθότυρο

Πέμπτη: 1 μερίδα ψάρη ψητό με σαλάτα

Παρασκευή: 1 μερίδα καλαμάρι ψητό με σαλάτα

Σάββατο: 1 μερίδα μακαρόνια νερόβραστα με κόκκινη σάλτσα

Κυριάκη: Φιλέτο κοτόπουλο με σαλάτα

Απόγευματινό: 1 γιαούρτι απλό ή με γεύση φράουλα ή 1 ζελέ χωρίς ζάχαρη

Βραδινό: 

Δευτέρα: 1 μεγάλη σαλάτα με ψητά και φρέσκα λαχανικά

Τρίτη: Στήθος κοτόπουλου με πράσινη σαλάτα

Τετάρτη: 3-4 καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα πράσινη

Πέμπτη 1 τονοσαλάτα

Παρασκευη: Βραστά λαχανικά και 1 βραστό αυγό

Σάββατο: 1 μερίδα ψάρι ψητό και σαλάτα

Κυριακή: 1 μερίδα πατατοσαλάτα με τόνο, μαρούλι, ντομάτα και μυρωδικά

Tags: , , , , , ,