Δεν είχε πάντα γυμνασμένο σώμα ούτε την ένοιαζε αν θα πάρει 2-3 κιλάκια γιατί πάντα ήξερε τον τρόπο για να τα χάνει.

Η Blake Lively μετά από δύο παιδιά στα 30 της χρόνια έχει ένα όμορφο σώμα για το οποίο είναι πολύ περήφανη.

Πώς το διατηρεί όμως; Τι γυμναστική κάνει;

Το μόνο που θα χρειαστείς είναι δύο βαράκια 2,5-4 κιλά και μια ελβετική μπάλα γυμναστικής (είναι αυτή η μεγάλη μπάλα που κάθεσαι πάνω της και κάνεις γυμναστική).

Η Blake γυμνάζεται 5 φορές την εβδομάδα αλλά εσύ, αν δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου, αρκεί να γυμνάζεσαι 3 φορές.

Για να έχεις ακόμα πιο γρήγορα αποτελέσματα καλό θα είναι να αποκτήσεις και μερικές υγιεινές, διατροφικές συνήθειες. Βάλε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σου και καθαή πρωτεϊνη (άπαχο κρέας, κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι).

Πρόγραμμα

Κάτσε πάνω στην μπάλα με τα γόνατά σου να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών. Έπειτα πάρε ένα βαράκι στα χέρια σου και σήκωσέ το πάνω και πίσω από το κεφάλι σου. Κάνε 15-20 επαναλήψεις.

Ξάπλωσε πίσω ενώ είσαι ακόμα καθισμένη πάνω στη μπάλα. Σήκωνε την λεκάνη σου και επέστρεφε στη θέση σου. Κάνε 15-20 επαναλήψεις.

Γύρνα μπρούμυτα και κάτσε σε θέση plank για 60 δευτερόλεπτα. Χαλάρωσε για λίγο και επανέλαβε 10 φορές.

Κάνε 20 καθίσματα (squates) κρατώντας βαράκια και στα δυο σου χέρια.

Κάνε 10 προβολές (walking lunges) για το κάθε πόδι επίσης με βαράκια στα χέρια.

Με τα βαράκια στα χέρια κάνω 20 squat jumps (πηδάς στον αέρα και κατεβαίνοντας καταλήγεις σε squat).

Επανέλαβε όλες τις παραπάνω ασκήσεις 2 ακόμα φορές. Το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει. Το πολύ σε 3 εβδομάδες θα έχεις αρχίσει να βλέπεις αποτελέσματα σε όλο σου το σώμα.