Μην ανησυχείς. Δεν θα έχεις παραπανίσια κιλά για πάντα. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να τα χάσεις -αυτά και το λίπος που έχει εγκατασταθεί για τα καλά γύρω από την κοιλιά σου- και θα τα χάσεις αν απλά ακολουθήσεις τις συμβουλές που σου δίνουμε παρακάτω.

Και θα τα καταφέρεις απλά κάνοντας τις αλλαγές που ακολουθούν μέσα σε 2 μόλις εβδομάδες.

Κάνε ένα γρήγορο περπάτημα πριν το πρωινό Μια πρόσφατη έρευνα έχει δείξει ότι η έκθεση στον ήλιο μεταξύ 8 το πρωί και 12 το μεσημέρι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο να πάρεις βάρος ασχέτως δραστηριότητας, θερμίδως και ηλικίας. Αυτό που συμβαίνει όταν περπατάς πριν φας πρωινό είναι ότι καις θερμίδες και λίπος από αυτό που έχεις στις αποθήκες σου και όχι από αυτό που έφαγες για πρωινό.

Ξεκίνα την ημέρα σου με βρώμη Φτιάξε τη βρώμη σου όπως συνηθίζεις να τη φτιάχνεις και βάλε από πάνω φρούτα της επιλογής σου. Έτσι και θα πάρεις τις φυτικές ίνες που χρειάζεσαι και θα νιώσεις ότι τρως και κάτι γλυκό.

Μάθε να προτιμάς τα κόκκινα φρούτα έναντι των πράσινων Για να κάψεις περισσότερο λίπος μάθε να προτιμάς τα κόκκινα φρούτα από ότι τα πράσινα. Αυτό σημαίνει πως είναι καλύτερο να τρως καρπούζι αντί για πεπόνι και κόκκινα σταφύλια αντί για πράσινα.

Βάλε στη διατροφή σου το αβοκάντο Το αβοκάντο είναι μια τροφή που έχει πολλά λιπαρά τα οποία όμως είναι “καλά”. Αυτό σημαίνει πως τρώγοντάς το αισθάνεστε πιο χορτάτοι. Έρευνα έχει δείξει πως όσοι τρώνε μισό αβοκάντο στο μεσημεριανό τους φαγητό μειώνεται η όρεξή τους κατά 40%.

Φτιάξε ένα πράσινο smoothie Βάλε μέσα γιαούρτι ή γάλα, πράσινα λαχανικά και μήλο και χτύπα τα υλικά σου στο μπλέντερ.

Άρχισε να πίνεις νερό με εσπεριδοειδή Ξεκίνα κάθε μέρα σου φτιάχνοντας ένα “spa water”. Αυτό σημαίνει νερό με φέτες λεμονιύ, πορτοκαλιού ή γκρέιπφρουτ μέσα. Συνήθισε να πίνεις 8 ποτήρια από αυτό καθημερινά και θα δεις το λίπος να χάνεται χωρίς καν να το πάρεις χαμπάρι. Πίνοντας τόσο νερό κάθε μέρα θα αρχίσεις να καις μέχρι και 200 θερμίδες την ημέρα μόνο και μόνο από αυτό.