Η αλήθεια είναι πως το καλοκαίρι πλησιάζει. Επίσης αλήθεια είναι πως το να χάσεις λίπος από την περιοχή της κοιλιάς είναι μια δύσκολη υπόθεση που χρειάζεται αρκετό χρόνο (ίσως 1-2 μήνες αν αποφασίσεις να προσπαθήσεις σοβαρά).

Στο άρθρο αυτό θα δεις όλες τις αλλαγές που μπορείς να κάνεις ξεκινώντας από αύριο κιόλας και θα σε βοηθήσουν να χάσεις το λίπος της κοιλιάς χωρίς να το καταλάβεις.

Όπως καταλαβαίνεις κι εσύ δεν γίνεται να χάσεις όλο το λίπος από την κοιλιά σου σε 1 μόνο εβδομάδα (εξαρτάται βέβαια και πόσο λίπος έχεις) αλλά μπορείς να ξεκινήσεις να κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές και να δεις τα πρώτα σημάδια στο σώμα σου.

1. Βάλε στη διατροφή σου τροφές που βοηθούν στην απώλεια λίπους. Άρχισε να τρως καλά λιπαρά όπως είναι το ελαιόλαδο, οι ελιές, οι ξηροί καρποί, το βούτυρο αμυγδάλου και το αβοκάντο. Αυτές οι τροφές μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις το λίπος της κοιλιάς μέχρι και κατά 20% σε σχέση με τις δίαιτες που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

2. Άρχισε να τρως καθαρή πρωτεϊνη. Αυτές οι τροφές μπορούν να σε κρατήσουν χορτάτο για πολύ περισσότερο και φυσικά να σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος. Τρώγε 21-28 γρ. πρωτεϊνης σε κάθε σου γεύμα για να είσαι και εντός ορίων θερμίδων. Όταν λέμε πρωτεϊνη εννοούμε κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, φασόλια ή φακές, αυγά, ξηροί καρποί.

3. Τρώγε φρέσκα φρούτα και λαχανικά σε κάθε γεύμα. Φρόντισε σε κάθε γεύμα σου να υπάρχει 1 φλ. βραστών ή ψητών λαχανικών ή 2 φλ. ωμών λαχανικών ή 1/2 φλ. φρούτου.

4. Πες ναι στα δημητριακά ολικής άλεσης. Όταν επιλέγεις να τρως μακαρόνια, ρύζι ή ψωμί φρόντισε να είναι ολικής άλεσης 100%. Βάλε στην καθημερινότητά σου 1/2 φλ. δημητριακά ολικής άλεσης όπως είναι η κινόα, το καστανό ρύζι, τα μαύρα μακαρόνια ή το ψωμί ολικής άλεσης.

5. Πίνε νερό Το νερό βοηθάει 1000% στην απώλεια λίπους. Προσπάθησε να πίνεις 8-13 ποτήρια την ημέρα. Κάντο για να νιώθεις και λιγότερη πείνα.

6. Και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα μιας και αφού σου είπα τι να τρως τώρα θα σου πω και τι να μην τρως. Κόψε τη ζάχαρη και το επεξεργασμένο λευκό αλεύρι. Έρευνες έχουν δείξει πως ο μεγαλύτερος εχθρός του οργανισμού σου που τον γεμίζει λίπος είναι τα αναψυκτικά που έχουν ζάχαρη, τα γλυκά και οι τροφές που είναι φτιαγμένες από λευκό αλεύρι. Αν θες να φας κάτι γλυκό φάε γιαούρτι με μέλι ή με φρούτα.

7. Κόψε το αλκοόλ. Όσο πιο πολύ αλκοόλ πίνεις τόσο πιο πολύ λίπος έχεις στην περιοχή της κοιλιάς. Κόψ’το το ρημάδι ή περιορίσου στο 1 ποτήρι κρασί την ημέρα.

8. Περιόρισε τα λιπαρά φαγητά όπως είναι τα μπέργκερ, τα σουβλάκια και οι τηγανιτές πατάτες.

9. Άρχισε να γυμνάζεσαι. Βάλε στην καθημερινότητά σου το περπάτημα και θα δεις μεγάλη διαφορά στο σώμα σου. Αν μάλιστα κάνεις και powerwalking (γρήγορο περπάτημα στα όρια του τζόγκινγκ) θα δεις το λίπος να φεύγει από την κοιλιά, τους γλουτούς και ολόκληρο το σώμα σου.

Δες ακόμα: 

Zone Diet: Η Νέα Δίαιτα με την Οποία Χάνεις Μόνο Λίπος και όχι Μυικό Ιστό

3 Γαλλίδες μας Λένε τι Τρώνε Μέσα σε μια Μέρα!

Χάσε Όσα Κιλά Θέλεις Μέχρι το Καλοκαίρι Ακολουθώντας τη Διατροφή των Γαλλίδων!