Όταν ήταν λίγο πιο μικρή δεν πρόσεχε καθόλου τη διατροφή της. Τρεφόταν καθημερινά μόνο με junk food πράγμα που την οδήγησε στο να πάρει βάρος.

Ο λόγος για την Selena Gomez η οποία κάποια στιγμή αποφάσισε να χάσει το περιττό βάρος κόβοντας κάποιες βλαβερές για το σώμα και την υγεία της τροφές. Άλλωστε το πρόβλημα υγείας που έχει -ο λύκος- απαιτεί να προσέχει πάρα πολύ όλα όσα βάζει μέσα στον οργανισμό της.

Επομένως, η διατροφή της 25χρονης Selena είναι κάπως έτσι:

Πρωινό

Ομελέτα με ρύζι, αβοκάντο και φασόλια ή γιαούρτι με δημητριακά granola.

Μεσημεριανό

Γαλοπούλα, φασόλια και αβοκάντο με μια light σως φτιαγμένη από ελαιόλαδο, μηλόξιδο, χυμό λεμονιού και μουστάρδα Dijon.

Βραδινό

Κοτόπουλο ή σολωμό τεριάκι με αγγούρι, αβοκάντο, ρύζι και σως τεριάκι ή σούσι.

Σνακ

Ένας φρέσκος χυμός από αγγούρι, kale, τζίντζερ και καρότο.

Σε ό,τι αφορά τη γυμναστική που κάνει η νεαρή τραγουδίστρια, σου έχω το πρόγραμμά της.

Δευτέρα (20 λεπτά) Ζέσταμα και τζόγκινγκ στατικό ή τρέξιμο για ζέσταμα + προβολές + καθίσματα + jumping jacks + stretch

Τρίτη (20 λεπτά) Ζέσταμα + jumping jacks + προβολές + καθίσματα + κοιλιακούς + πους απς + τρέξιμο + stretch

Τετάρτη (30-45 λεπτά) Ζέσταμα και κυκλική προπόνηση

Πέμπτη (60 λεπτά) Ζέσταμα και πιλάτες

Παρασκευή Ξεκούραση

Σάββατο (60 λεπτά) Ζέσταμα + yoga + διαλογισμός

Κυριακή Ξεκούραση

Δες ακόμα:

Έτσι Απέκτησε η Dakota Johnson το Κορμί που Έχει στο “Fifty Shades Freed”!

Να τι ΑΚΡΙΒΩΣ Τρώει η Miranda Kerr Μέσα σε Μια Μέρα